Commit 602dc92b by Szeberényi Imre

sdl2

parent 055818b4
...@@ -30,7 +30,10 @@ ...@@ -30,7 +30,10 @@
</Target> </Target>
</Build> </Build>
<Compiler> <Compiler>
<Add option="-pedantic-errors" />
<Add option="-pedantic" />
<Add option="-Wall" /> <Add option="-Wall" />
<Add option="-std=c++11" />
<Add directory="$(#sdl.include)" /> <Add directory="$(#sdl.include)" />
</Compiler> </Compiler>
<Linker> <Linker>
...@@ -57,10 +60,6 @@ ...@@ -57,10 +60,6 @@
<Unit filename="szakasz.cpp" /> <Unit filename="szakasz.cpp" />
<Unit filename="szakasz.h" /> <Unit filename="szakasz.h" />
<Unit filename="szin.h" /> <Unit filename="szin.h" />
<Extensions> <Extensions />
<code_completion />
<debugger />
<envvars />
</Extensions>
</Project> </Project>
</CodeBlocks_project_file> </CodeBlocks_project_file>
...@@ -7,6 +7,7 @@ ...@@ -7,6 +7,7 @@
/// Kört rajzoló rajzol fv. /// Kört rajzoló rajzol fv.
void Kor::rajzol() const { void Kor::rajzol() const {
filledCircleColor(renderer, p0.x, p0.y, r, sz); filledCircleColor(renderer, p0.x, p0.y, r, sz);
// SDL_RenderPresent(renderer); #ifdef VILLOG
// SDL_Flip(scr); /// nem a legjobb megoldás a villogás miatt, de most elmegy SDL_RenderPresent(renderer);
#endif
} }
/** /**
* \file main.cpp * \file main.cpp
* Bugyuta demó az SDL-lel kombinált alakzat osztályok kipróbálására. * Bugyuta demó az SDL-lel kombinált alakzat osztályok bemutatására.
* Felrajzol pár alakzatot, melyek az egérmozgással együtt mozognak. * Felrajzol pár alakzatot, melyek az egérmozgással együtt mozognak.
* (csak az irányt követik, nem a mozgás nagyságát) * (csak az irányt követik, nem a mozgás nagyságát)
* Bal gomb lenyomva: drag
* Jobb gomb: kört rajzol
* középső gomb: szakaszt rajzol
*
*
* Ha a VILLOG makró definiált (projekt szinten, vagy az alakat.h-ban), akkor
* minden rajzol meghívja az SDL_RenderPresent függvény.
* Egyébként csak az események kezelésénél hívja az eseményhurok.
*/ */
#include <iostream> #include <iostream>
#include <fstream> #include <fstream>
...@@ -69,7 +77,9 @@ int main(int argc, char* argv[]) { ...@@ -69,7 +77,9 @@ int main(int argc, char* argv[]) {
idom[i]->mozgat(Pont(dx, dy)); // kicsit mozdítunk rajta idom[i]->mozgat(Pont(dx, dy)); // kicsit mozdítunk rajta
idom[i]->rajzol(); // kirajzoljuk idom[i]->rajzol(); // kirajzoljuk
} }
#ifndef VILLOG
SDL_RenderPresent(renderer); SDL_RenderPresent(renderer);
#endif
} }
break; break;
...@@ -91,7 +101,9 @@ int main(int argc, char* argv[]) { ...@@ -91,7 +101,9 @@ int main(int argc, char* argv[]) {
idom[db] = new Kor(Pont(ev.button.x, ev.button.y), 40, RED); idom[db] = new Kor(Pont(ev.button.x, ev.button.y), 40, RED);
idom[db]->rajzol(); idom[db]->rajzol();
++db; ++db;
#ifndef VILLOG
SDL_RenderPresent(renderer); SDL_RenderPresent(renderer);
#endif
} }
break; break;
......
...@@ -7,6 +7,7 @@ ...@@ -7,6 +7,7 @@
/// Szakaszt rajzoló rajzol fv. /// Szakaszt rajzoló rajzol fv.
void Szakasz::rajzol() const { void Szakasz::rajzol() const {
thickLineColor(renderer, p0.x, p0.y, pv.x+p0.x, pv.y+p0.y, 3, sz); thickLineColor(renderer, p0.x, p0.y, pv.x+p0.x, pv.y+p0.y, 3, sz);
// SDL_RenderPresent(renderer); #ifdef VILLOG
// SDL_Flip(scr); /// nem a legjobb megoldás a villogás miatt, de most elmegy SDL_RenderPresent(renderer);
#endif
} }
Markdown is supported
0% or
You are about to add 0 people to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Please register or sign in to comment