Skip to content
Toggle navigation
P
Projects
G
Groups
S
Snippets
Help
Prog2
/
eloadas_peldak
/
ea_05
This project
Loading...
Sign in
Toggle navigation
Go to a project
Project
Repository
Issues
0
Merge Requests
0
Pipelines
Wiki
Snippets
Members
Activity
Graph
Charts
Create a new issue
Jobs
Commits
Issue Boards
Files
Commits
Branches
Tags
Contributors
Graph
Compare
Charts
Commit
602dc92b
authored
Feb 28, 2021
by
Szeberényi Imre
Browse files
Options
Browse Files
Download
Email Patches
Plain Diff
sdl2
parent
055818b4
Show whitespace changes
Inline
Side-by-side
Showing
4 changed files
with
23 additions
and
10 deletions
+23
-10
SDL_alakzat/alakzat.cbp
+4
-5
SDL_alakzat/kor.cpp
+3
-2
SDL_alakzat/main.cpp
+13
-1
SDL_alakzat/szakasz.cpp
+3
-2
No files found.
SDL_alakzat/alakzat.cbp
View file @
602dc92b
...
@@ -30,7 +30,10 @@
...
@@ -30,7 +30,10 @@
</Target>
</Target>
</Build>
</Build>
<Compiler>
<Compiler>
<Add
option=
"-pedantic-errors"
/>
<Add
option=
"-pedantic"
/>
<Add
option=
"-Wall"
/>
<Add
option=
"-Wall"
/>
<Add
option=
"-std=c++11"
/>
<Add
directory=
"$(#sdl.include)"
/>
<Add
directory=
"$(#sdl.include)"
/>
</Compiler>
</Compiler>
<Linker>
<Linker>
...
@@ -57,10 +60,6 @@
...
@@ -57,10 +60,6 @@
<Unit
filename=
"szakasz.cpp"
/>
<Unit
filename=
"szakasz.cpp"
/>
<Unit
filename=
"szakasz.h"
/>
<Unit
filename=
"szakasz.h"
/>
<Unit
filename=
"szin.h"
/>
<Unit
filename=
"szin.h"
/>
<Extensions>
<Extensions
/>
<code_completion
/>
<debugger
/>
<envvars
/>
</Extensions>
</Project>
</Project>
</CodeBlocks_project_file>
</CodeBlocks_project_file>
SDL_alakzat/kor.cpp
View file @
602dc92b
...
@@ -7,6 +7,7 @@
...
@@ -7,6 +7,7 @@
/// Kört rajzoló rajzol fv.
/// Kört rajzoló rajzol fv.
void
Kor
::
rajzol
()
const
{
void
Kor
::
rajzol
()
const
{
filledCircleColor
(
renderer
,
p0
.
x
,
p0
.
y
,
r
,
sz
);
filledCircleColor
(
renderer
,
p0
.
x
,
p0
.
y
,
r
,
sz
);
// SDL_RenderPresent(renderer);
#ifdef VILLOG
// SDL_Flip(scr); /// nem a legjobb megoldás a villogás miatt, de most elmegy
SDL_RenderPresent
(
renderer
);
#endif
}
}
SDL_alakzat/main.cpp
View file @
602dc92b
/**
/**
* \file main.cpp
* \file main.cpp
* Bugyuta demó az SDL-lel kombinált alakzat osztályok
kipróbál
ására.
* Bugyuta demó az SDL-lel kombinált alakzat osztályok
bemutat
ására.
* Felrajzol pár alakzatot, melyek az egérmozgással együtt mozognak.
* Felrajzol pár alakzatot, melyek az egérmozgással együtt mozognak.
* (csak az irányt követik, nem a mozgás nagyságát)
* (csak az irányt követik, nem a mozgás nagyságát)
* Bal gomb lenyomva: drag
* Jobb gomb: kört rajzol
* középső gomb: szakaszt rajzol
*
*
* Ha a VILLOG makró definiált (projekt szinten, vagy az alakat.h-ban), akkor
* minden rajzol meghívja az SDL_RenderPresent függvény.
* Egyébként csak az események kezelésénél hívja az eseményhurok.
*/
*/
#include <iostream>
#include <iostream>
#include <fstream>
#include <fstream>
...
@@ -69,7 +77,9 @@ int main(int argc, char* argv[]) {
...
@@ -69,7 +77,9 @@ int main(int argc, char* argv[]) {
idom
[
i
]
->
mozgat
(
Pont
(
dx
,
dy
));
// kicsit mozdítunk rajta
idom
[
i
]
->
mozgat
(
Pont
(
dx
,
dy
));
// kicsit mozdítunk rajta
idom
[
i
]
->
rajzol
();
// kirajzoljuk
idom
[
i
]
->
rajzol
();
// kirajzoljuk
}
}
#ifndef VILLOG
SDL_RenderPresent
(
renderer
);
SDL_RenderPresent
(
renderer
);
#endif
}
}
break
;
break
;
...
@@ -91,7 +101,9 @@ int main(int argc, char* argv[]) {
...
@@ -91,7 +101,9 @@ int main(int argc, char* argv[]) {
idom
[
db
]
=
new
Kor
(
Pont
(
ev
.
button
.
x
,
ev
.
button
.
y
),
40
,
RED
);
idom
[
db
]
=
new
Kor
(
Pont
(
ev
.
button
.
x
,
ev
.
button
.
y
),
40
,
RED
);
idom
[
db
]
->
rajzol
();
idom
[
db
]
->
rajzol
();
++
db
;
++
db
;
#ifndef VILLOG
SDL_RenderPresent
(
renderer
);
SDL_RenderPresent
(
renderer
);
#endif
}
}
break
;
break
;
...
...
SDL_alakzat/szakasz.cpp
View file @
602dc92b
...
@@ -7,6 +7,7 @@
...
@@ -7,6 +7,7 @@
/// Szakaszt rajzoló rajzol fv.
/// Szakaszt rajzoló rajzol fv.
void
Szakasz
::
rajzol
()
const
{
void
Szakasz
::
rajzol
()
const
{
thickLineColor
(
renderer
,
p0
.
x
,
p0
.
y
,
pv
.
x
+
p0
.
x
,
pv
.
y
+
p0
.
y
,
3
,
sz
);
thickLineColor
(
renderer
,
p0
.
x
,
p0
.
y
,
pv
.
x
+
p0
.
x
,
pv
.
y
+
p0
.
y
,
3
,
sz
);
// SDL_RenderPresent(renderer);
#ifdef VILLOG
// SDL_Flip(scr); /// nem a legjobb megoldás a villogás miatt, de most elmegy
SDL_RenderPresent
(
renderer
);
#endif
}
}
Write
Preview
Markdown
is supported
0%
Try again
or
attach a new file
Attach a file
Cancel
You are about to add
0
people
to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Cancel
Please
register
or
sign in
to comment